vrijdag 29 januari 2021

Van Anderson Cottage naar Van Anderson...............

 Hallo lieve allemaal. 


Ik heb hier  geprobeerd om verhaaltjes te schrijven met leuke foto's want er gebeurd best veel. Echter na 10 jaar dit blog geschreven te hebben wil het hier niet lukken. ik kan niet reageren op jullie reacties, iets wat ik wel heel graag wil. Dus....................gaan we naar een andere site, onze eigen Web site....

Dit is het nieuwe adres waar je alles van ons kan gaan lezen ....


hieronder de link.....


https://www.van-anderson.nl/?fbclid=IwAR0Ur7G9KfesLSueCMwHJ6QZwhTKBOczc0nDZP5v7dn-cttYU5SmHJN0GvU

!0 jaar een blog schrijven ....jeetje.....hopelijk worden we saampjes oud he? 

Geniet ervan , Liefs Marion

24 opmerkingen:

  1. Je verhaaltjes werden al minder en minder, ik miste ze echt. Toch begrijp ik wel dat je stopt met het bloggen, jullie hadden een prachtig plekje in het zuiden van het land, en nu hebben jullie je echte thuis gevonden in het noorden van het land. Tijden veranderen. Ik hoop dat je wel regelmatig op jullie eigen site een verhaaltje schrijft over jullie reilen en zeilen. Hoe dan ook: het ga jullie goed. Geef Daisy een knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, wat fijn dat je er weer bent. Ik ga gauw op je nieuwe web site kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik heb je ook gemist. Zo gezellig als jouw blogje altijd is. Bedankt en succes met het vervolg!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat we nooit meer van je horen. Gaat toch wel goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marion, is alles oke bij jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal dankzij deze geweldige man die ik ontmoette tijdens het lezen van enkele opmerkingen hier, ik was in het begin bang voor zo'n string, maar ik heb echt hulp nodig om uit mijn situatie te komen omdat ik van mijn man twee weken opzegtermijn heb gekregen om uit de huis omdat ik een misverstand had dat ik hier niet kan verklaren, Dr. Ajayi voerde een verzoeningsspreuk uit en we waren in staat om ons verschil buiten de rechtbank te beslechten. E-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. If I could write like you, I would be very happy and have good luck, but where is my luck, in fact people like you are a great example to the world. You have written this comment very beautifully, I am very happy and I thank you from the bottom of my heart. low price girls sector 29
    Bhiwadi Real Photos Girl
    Manesar VIP Photos Girl
    Naughty Girl Gurugram
    VIP Girl Gurugram
    college girl gurgaon
    beautiful Girl Gurgaon
    online girl gurgaon
    Online Girl Number Dehradun

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik geloofde nooit in spreuken of magie totdat ik Dr Ajayi ontmoette met wie ik contact opnam via zijn nummer: +2347084887094 op WhatsApp, ik maakte moeilijke tijden door in mijn huwelijk omdat mijn man zei dat hij na 9 jaar niets meer met me te maken wilde hebben huwelijk, ik hou echt van mijn man, dus ik zoek hulp om dingen in mijn huwelijk te regelen, terwijl ik aan het browsen was, zag ik waar een man Dr. Ajayi aanraadde omdat hij hem hielp promotie te maken op zijn werkplek met een spreuk, ik stak mijn hand uit naar Dr. Ajayi en legde mezelf uit aan hem, hij vertelde me dingen die ik moest doen om de vrede in mijn huis te herstellen nadat hij al zijn instructies had opgevolgd, mijn man veranderde van gedachten en we leven gelukkig en hij heeft nooit meer iets gezegd over echtscheiding. Neem vandaag nog contact op met Dr Ajayi voor elk relatieprobleem of elk aspect van het leven en hij zal oplossingen voor uw probleem vinden. Viber / WhatsApp-nummer: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I never thought that I would be a millionaire by winning a lottery but Lord Bubuza made it possible for me. This man is a God on Earth, I have played the lottery for years without winning so I spoke to my friend who won massively and he told how lord Bubuza gave him the winning number. I contacted lord Bubuza via WhatsApp: +1 984 240 7211 seeking help and he responded. He said a reading has to be done after which a spell will be casted and he will give me the lottery winning number. I did as he instructed and the spell was casted, lord Bubuza gave me some digits and told me when and where to play the lottery which I did and behold I won $562,600,000 Million. I am a millionaire today with the help of lord Bubuza spell and winning number. Let's eradicate poverty, I am making this testimony because Lord Bubuza is a great PSYCHICS. Contact him for help to win a lottery via WhatsApp/call/text: +1 984 240 7211 or email: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I just want to thank lord Bubuza Again and again for helping me with his spell to win the Powerball jackpot of $169 million ($168,500,000). My name is William Kruger, I came across different testimonies of people thanking lord Bubuza for helping them win a lottery so I contacted him via WhatsApp: +1 984 240 7211. I told him how long I have been playing and trying to win a lottery without luck, lord Bubuza responded and promised to help me with his spell to win a lottery too. After casting the spell he gave me a lottery number and told me how and where to play the lottery, I did as he instructed and behold I became a jackpot winner of $169 million dollars($168,500,000). I just can't stop thanking Lord Bubuza, Are you seeking a loan? Are you bankrupt and need financial help? You can be a lottery winner too. Contact lord Bubuza for help to win a lottery via WhatsApp: +1 984 240 7211 or email: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW
    TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760,000.00 FROM A RELIABLE AND TRUSTED LOAN COMPANY LAST WEEK, BUSINESS/HOME/COMPANY/PROJECT/PERSONAL LOAN? ARE NOW AFFORDABLE HERE FOR YOU TODAY CONTACT Email profdorothyinvestments@gmail.com

    Hello,I'm here to testify of how i got my real estate business loan from PROF. MRS.DOROTHY JEAN INVESTMENTS (profdorothyinvestments@gmail.com) I don't know if you are in need of an urgent loan to pay bills, start business or build a house, they offer all kinds of loan Ranging from $5,000.00 to $2,000,000.00USD with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 33 years to pay back the loan secure and unsecured. Are you losing sleep at nights worrying how to get a Legit Loan Lender?
    MRS.DOROTHY JEAN holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly without cost/stress via Contacts Whatsapp Number +1(541)279-1406 Email profdorothyinvestments@gmail.com

    Consider all your financial problems tackled and solved ASAP. Share this to help a soul right now THANKS.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat de link niet werkt ,ben benieuwd hoe het met jullie en de honden gaat ?

    Gr Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie nooit meer kunnen vinden helaas ,op instagram niet alleen via dit oude blog .
    Gr Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor de tijd en moeite die je in deze blog hebt gestoken

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion