dinsdag 17 januari 2017

Sapperdesap en het grapje van de quilt !!!



Nee, dit is nog niet het grapje hoor, gewoon eventjes laten zien wat ik door gepit heb.......




en nog ééntje....maar nu dan toch echt ....het grapje.....




Kan je het goed zien ?    Het gaat dus om het balletje in t midden........( mijn broertje Robbie had als kleuter zo'n echte rode bal met witte stipjes )




Er daar zijn de twee naughty scotty doggies Grace and Sammy naar op zoek.....




Grace gaat de hoek om. Om naar de bal te zoeken.....maar wie roept daar ?



Oh dat is Sammy, hij heeft de bal gezien.....

Grappig he?  Zo'n klein grapje ...met dank aan Ria K. die met dit ideetje kwam , dus alle eer is voor Ria, ook weer zo'n lief dinnetje....xxx.  APPLAUSE, APPLAUSE  !!!!!




Een foto van een beetje van de grote voorraad groente en fruit wat er hier doorheen gaat......





Mijn twee grote hulpjes in de sap keuken....een sapcentrifuge XXL en een blender...
Ze worden beiden 2 maal per dag gebruikt....




Mijn lunch voor vandaag bestaat uit.....

appel
ananas
bleekselderij
wortel
rode biet
limoen
banaan
avocado
gemalen hennepzaad
lijnzaad



Lekker he?


En voor de andere pauze's heb ik deze.

En die bestaat uit:

appel
peer
komkommer
citroen
spinazie
broccoli
boerenkool



Meteen na gebruik omspoelen en 1 x in de week met Ecover afwasmiddel en dan is het een werkje van niets dat schoonhouden...

En lekker en super gezond.
 Ik voel alle voordelen wat verse groente en fruit voor me doen !!

                                                  Geniet ervan, Liefs Marion

P.S. Quiltbee dinnetje Antoinette, knap je hier van op ?  Veel beterschap meis. dikke zoen !!!
 

4 opmerkingen:

  1. Ohhhh wat heerlijk ik ben gek op dit soort smoothys

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn de Scotty's toch leuk, vooral de kwispelstaart van Grace, hihi.
    En dan nog een gezonde dosis groente en fruit: mijn dag kan niet meer stuk! Xxx
    Het voelt goed als er mensen aan je denken, dank je en liefs van Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik vind het grapje erg leuk, dat is leuk in een quilt een zoekplaatje waar zit het grapje. De hondjes zijn ook enig en de kleuren wauw!
    Lekkere hapjes maak je met die machines en goed te weten dat het niet lastig is om het schoon te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De scotties zijn geweldig!
    Vrolijk en lief en grappig, een heerlijke quilt!
    Fijne dag vandaag met de meisjes xx
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion