maandag 18 juli 2016

Een productief en creatief weekendje...


Dit boeketje maakte ik zelf met bloemen uit eigen tuin....





Wat een rijkdom als je dit in je tuintje hebt he? 




Dit kreeg ik van mijn lieve schat, omdat we elkaar 12 , 5 jaar geleden tegen kwamen en de vonken oversloegen. Lief he ?  Ja, ik heb het getroffen  !!



Dit heeft Pete gemaakt ....................mooi he?


Alles van staal, handgemaakt....



Interesse ?   ( KLIK HIER VOOR DE LINK )



En als Pete lekker bezig is met staal ga ik lekker fröbelen met stofjes..    Zo zag het interieur eruit voordat ik ging naaien.....ook niet slecht....maar wel een beetje..s....


We hebben saampjes de bank breder gemaakt zodat we er nu gewoon op kunnen zitten ,lees een greyhound op kan liggen  !!!   De kussens zijn besteld bij tuinkussen.nl , gewoon intypen op goo.gle.




Onze oplossing om het bankje breder te maken.....daar komen nog gezellige mandjes onder natuurlijk....of zoiets... De kussens zijn bekleed met skai. Dit is makkelijker voor de meisjes , hoeven na het liggen niet meer te stofzuigen,,,ja want dat deden ze !!!!



En deze gordijntjes hingen in ons campertje. Ze zijn niet slecht hoor maar zo s.....




Tralalala........Gezellie he ?  Zelfgemaakt....


Dat ziet er vrolijk uit....




Nog een paar kussens erbij natuurlijk...




En deze in de keuken van het campertje..... ik had net precies op de mm na genoeg van het kantje onderaan  !!!


En deze hangt ook in het keukentje...




En nog een rekje opgehangen voor de gezellige memories ....




Leuk he ?




En zo kregen de meisjes ( weer )  een nieuw dekentje.......ja ik weet het....






Het is inderdaad veel roze wat voorbij kwam......


                                                               Geniet ervan , Liefs Marion
 

9 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk bericht en wat ben je goed bezig! De camper wordt steeds mooier, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je het gezellig en praktisch in jullie camper gemaakt. En ja, de meisjes een nieuwe deken, .......het zijn toch je kinderen en die geef je ook graag nieuwe dingen. Mooi wat je DH gemaakt heeft. Wat een kunstenaar is die, Oja, en dat boeket uit eigen tuin!111 Prachtig. Geniet van deze zonnige dagen. Lieve groet van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet maar lekker ....enne gefeliciteerd liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk en gezellig blogpostje weer :)
    fijne zomerse dagen gewenst, dag dag


    --Josie--

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We missen je blogjes,waar ben je Marion

    Gr Tine.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vroeg ik me ook af, hopelijk gaat het wel goed met jullie! Laat je wat van je horen?
    Groeten Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhh Beautiful flowers and nice dogs ♥

    summerdaisycottage.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion