maandag 4 mei 2015

Vieze handen !!!


Na een dagje niks doen gisteren , nou ja het achterpand van mijn vest is klaar. Hmmm, is toch niet echt iets voor mij om helemaal niks te doen.  Ik doe het ook allemaal even graag, het hele huishouden, wassen ,schoonmaken, vooral opruimen, m'n dieren, ik ben helemaal weg van de honden-en kippenmeisjes, moes tuinieren, inmaken, naaien, breien en haken, mijn baan buitenhuis ,quilten , koken, hout kloven , klussen, schilderen, maar waar ik helemaal allergisch van word is winkelen.



Nee ik ben geen zonnetje als ik naar de winkel ga, tuurlijk moet je naar de winkel voor je boodschappen en ik haal daarom alles in huis voor een hele maand, dat is beter voor mijn humeur.




Jeahhhh bloempjes in de aardbeienplantjes.....



Dit lieve bloempje bloeit twee maal per jaar .



Bloemen in de tuinbonen, en toch vind ik de groei nog niet snel gaan, het lijkt wel een beetje stil te staan.




Chinese kool en knolselderij in de grond...




Daarnaast nog een rijtje spinazie gezaaid en eetbare bloemen, violen.




En tenslotte de bonen de grond in.  En met mijn heerlijke vieze handen geniet ik dan van een afstandje en bewonder mijn moestuintje !!!




Heel goed kijken en dan zie je de eetbare bloemen violen opkomen.  En over een poos liggen ze op mijn bord !!


                                                    Geniet ervan , Liefs Marion

3 opmerkingen:

  1. nu nog wat bijtjes en dat vind ik net bij je passen. Je bent zelf ook zo'n heerlijk bezig bijtje, samen met je Hubbie.
    Stel dat we allemaal zo zouden leven, zou alles er niet veel gezelliger uitzien? Mss koetje in je schuurtje /buiten en zelf yoghurt maken. Doe ik ook, zo lekker!!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah fijn toch allemaal ! Echt leuk jullie bakken in de tuin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zijn jouw tuinbonen al groot!!
    Hier ook de eerste bloempjes in de aardbeien.... vol belofte hè?
    Ik heb ook een hekel aan winkelen, maar aan de andere kant: wat gelukkig dat we de boodschappen gewoon kunnen kopen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion