vrijdag 15 mei 2015

Stoere stratenmakers, zand en klinkers !!!


Daar kwam het aan, een hele grote vrachtwagen met heeeel veeeel zand.



Mini-graver en kruiwagentje gingen meteen al aan het graven en het zand vervoeren.



Rechts liggen de tweedehandse klinkers, goed he ?



Zo , wat een zand he?



De schutting ging eruit want die stoere machines konden niet door ons poortje.


 
Er werd erg hard gewerkt vandaag. En gelukkig zat het weer mee.
 
 
 
Groot respect voor dit beroep, nou het word heel erg mooi en morgenvroeg komen de mannen terug en mag ik ze weer verwennen met koffie en broodjes en zelfgemaakte soep natuurlijk.
En morgen komen er  3 van die stoere stratenmakers, respect hoor !!!
Jullie horen morgen hoe het verder gaat en dan laat ik ook het resultaat zien natuurlijk !!
 
Geniet ervan , Liefs Marion

4 opmerkingen:

  1. ik vind die ene fot, de vierde geloof ik, net of je zo uit het bos bij jouw het erfje opkomt. Zo van: WELKOM!!
    Die derde stratenmaker komt vast omdat ie gehoord wat een geode zorg ze krijgen, heerlijke koffie en soep! Je bent een schat!!!O, en Hubbie ook natuurlijk, sorry, I apologize.
    Love, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje, ik vind het nu al zo gaaf, laat staan als het straks af is1 Wat zal het er gezellig en romantisch uit zien!!!!
    Zet 'm op vandaag!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt het toch mooi bij jullie. Ik ben echt benieuwd als het klaar is. Ja, jij verwent die mannen wel. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wordt mooi zeg en wij halen veel via marktplaats 2 de hands vinden we zelfs mooier als het er op aan komt
    groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion