zondag 20 juli 2014

De tuin achter onze cottage......


Weet je nog dat ik vertelde van m'n lelie met 12 knoppen erin ?



Tot nu toe 6 bloemen.........en dat ruikt heerlijk.......het begint hier nu te regenen,  dat is wat ze nodig heeft...



Twee erg grote lavendel struiken gekortwiekt,  dan is de lavendel volgend jaar nog mooier en voller....



Kamperfoelie , ook zo'n geliefde bloem van me......



Oude werkschoenen,  een beetje onder gegroeid...........


.

Clematis, deze groeit rijkelijk  bij de achterdeur.............




Ons kippen verblijfje...........



Onze cottage  ..haha....goed kijken   hoor...



De naam van dit bloempje weet ik niet ,  daar geniet ik er niet minder om..........




Hommels en bijen vinden deze bloem ook helemaal het einde......



Onze pub met terras..............



Deze lavendel ook alvast kort geknipt , deze plant  ik nog in  emmers........



Stokroos.......mooi he die kleur ?




Dit is de achterkant van ons pubje,  daar komt een klein muurkasje te staan................zo is het ook niks he?

Ach ja, genoeg te doen in onze tuin  , gelukkig doe ik het graag, stapje voor stapje enne rustig aan......


Geniet ervan , Liefs Marion

21 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch een heerlijk plekje Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig al die bloemenpracht. Fijn dat ik ervan mag mee genieten. Er is niks mooier dan de natuur. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er nu al super gezellig uit hoor enneh... stapje voor stapje daar is helemaal niets mis mee, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig blogje heb je weer gemaakt,
    Marion!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zier er heel goed uit en er blijft steeds wat te doen. Mooie bloemen. Staat die stokroos in een pot? Ik krijg hem maar niet geplant in onze tuin. hij wilt gewoon niet. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid!
    Bedankt dat ik mocht meegenieten!
    liefs en fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je toch een heerlijke tuin...fijne week liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijke tuin...beetje rommelig, wat een geruststelling... zijn wij niet de enigen;-)
    Maar juist die beetje rommelige zijn vaak de gezelligste, dat blijkt maar weer.
    Prachtige bloemen!
    En die schoenen... geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tuin heb je. Die van mij is nu erg kaal omdat ik alle vroege bloeiers heb gesnoeid, zo bloeien ze nog een keer.
    Het witte bloempje is een Prachtkaars, de roze is de Echinacea of te wel de Zonnehoed. Afhankelijk van de ondersoort is die wel of niet geneeskrachtig. Alle NIET roze zijn sowieso niet geneeskrachtig. Van de roze zijn er een aantal wel geneeskrachtig.

    Geniet verder van je mooie tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marion,

    Hoe zorg jij ervoor dat de kipjes niet over het hekje vliegen?
    Ziet er verder gezellig uit hoor!

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De roze bloem is geloof ik de Echina-forcebloem. Nogal geneeskrachtig. Wat een gezellige tuin. Groetjes, Turf

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een rijkdom allemaal! Lekker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die mooie bloem is de geneeskrachtige zonnehoed, ofwel Echinacea. Dit is ook nog eens de echinacea purpurea, waar al jaren de beroemde echinaforce van gemaakt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi ziet het er uit. En och je moet altijd een lopend projectje hebben toch? :) ziet er weer heerlijk uit allemaal...geniet ervan! x gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er fantastisch uit, geniet er lekker van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als ik je blog lees,krijg ik steeds een vakantiegevoel erbij! Zo gezellig dat het is bij jullie.En de honden die zo genieten...

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi blog, i zag u via andere bloggers..en probeer ook vaker
    te bezoeken...fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er geweldig uit!

    Gaat het goed met je? Diagnose kanker is best moeilijk te aanvaarden en mee verder te leven, sterkte!
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag marion!

    Ik volg al jaren je blog ook al heb ik er zelf geen. Begon ermee in een moeilijke periode in mijn leven.
    ik mis je blogs op dit moment en hoop dat alles goed met je gaat!
    dat je gezond mag zijn en volplannen voor de toekomst!
    mocht het in je leven op dit moment stormen , dan wens ik je rust en vrede toe en hernieuwde kracht en liefdevolle armen om je heen!
    Liefs,

    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi het is erg stil vanaf jou kant gaat het wel goed met jullie
    groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion