zondag 20 april 2014

Home, Sweet home......lekker thuis !!



Heerlijk vind ik het thuis, de meisjes en ik vermaken ons erg goed zo saampjes........


Lekker bezig met allerlei leuke dingetjes , zoals deze tafeltjes, gekocht in de kringloop voor maar 4,50 euro en dan met krijtverf opknappen.  Ik ben helemaal weg van krijtverf, het word ook wel vrouwenverf genoemd, want je hoeft van te voren de spulletjes niet te schuren en dergelijke, op waterbasis. Je kan er alles mee verven, wat ik dan ook zo'n beetje van plan ben.................


Met mooi weer word er buiten genoten  !!
Nikki en Daisy, Daisy doet het geweldig !!



Ze komt ook zo gezellig kijken bij me als ik quilt.




Doe ik ook zo graag, gezellig met een pot thee erbij.....




!/4 van 1 blok van de Molly's Sample.



En alweer 1 blok klaar, nog zo'n 9 te gaan van de totaal 18 blokken.....


M'n gezellige koekjespot van Emma Bridgewater, was bijna leeg maar geen nood...




Dat is ook zo weer gevuld hoor...........


Zo goed meisjes? 



Ja, schiet maar op hoor , wij willen naar binnen , koekjes !!!!!



En deze kwam deze week met de post, een poppenhuis van hout.
Moet nog goed in elkaar gezet worden en geverfd natuurlijk.....

OOOOhh leuk leuk   




Leuk hoor al die gezellige meisjesdingetjes doen.......en dan kneuter ik ook nog in ons tuintje en kook ik ook alweer af en toe buiten ............maar dat de volgende keer....

Geniet ervan , Liefs Marion

28 opmerkingen:

  1. Liebe Marion,
    so schöne Bilder von Eurem Zuhause, so gemütlich ! Schön, dass es Daisy gut geht ! Die Hunde haben es gut bei Euch, so schön, das freut mein Herz ! Liebe Grüße und schöne Ostern ! Deine Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor en de quilt patches zien er mooi uit.
    Wat een lieve snoetjes voor de deur ; )
    Fijne Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is wel genieten in huize weltevree! Leuk die hondensnuitjes voor de deur. Prachtige quilt gaat dat worden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook wij thuis, wat handwerken en vanavond heerlijk asperges eten...
    Leuk je Emma's en die honden die hebben een geweldig thuis!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vergeet nog te zeggen leuk dat je ook zo'n mooi poppenhuis hebt.
    Na het poppenhuishondenkussen ga ik nu de poppenhuis keuken opknappen!
    Veel plezier met het huis!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het zo goed gaat met Daisy. En jullie tuin staat er alweer mooi bij, leuk hoor van die gezellige plaatjes! En genieten van buiten koken, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er weer gezellig bij jou uit. Die krijtverf lijkt me ook wel geschikt voor mij als ik het zo hoor. Bedankt voor de tip. Heb hier nog wat dingetjes in huis die wel een opknapbeurt kunnen gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig met al jullie schatjes. Wat een lief stel bij elkaar. Mooi wordt je quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk die 4 schatten nou.....zo liefff...mooi word je quilt !!..fijne geniet dag morgen x !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn om weer wat van jouw te lezen! Ik vroeg me af hoe het met Daisy en de andere honden ging.Zo te zien is ze heel goed gewend.Liefs van Lien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik je quilt project zie liggen krijg ik ook weer zin om ergens aan te beginnen. Ik ben veel te veel online bezig...en je poppenhuis vind ik ook geweldig! Ik ben een jaar of tien er actief mee bezig geweest en heb een aantal afgemaakte projecten. Zo te zien zijn er flink wat kamers om te vullen. Ik heb weer genoten van je blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik je quiltproject zie liggen krijg ik ook weer zin om wat te maken. Ik zit tegenwoordig veel te veel online. Je poppenhuis vind ik ook erg mooi! Ik ben er een jaar of tien ook actief mee bezig geweest en heb 3 afgemaakte projecten staan. Zo te zien heb je behoorlijk wat kamers om te vullen of houd je hem leeg?
    Ik heb weer genoten van je blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geïnspireerd geraakt door je blogje wil ik ook een kastje gaan verven met krijtverf? Welk merk gebruik jij? En als het kastje nu donker is en ik wil het licht hebben, moet ik dan eerst grondverf gebruiken? Alvast bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar was je weer. Ik miste je al. Je maakt mijn goede dag helemaal nog beter. Liefs Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo,vind het ook weer fijn om wat van jou te lezen!!!
    groeten uit belgie van debora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet het er weer gezellig uit Marion en wat doen de meisjes het goed. Mooi de quilt die je aan het maken bent en het poppenhuis is helemaal SUPER. Zo'n leuk wijntafeltje heb ik ook. Ze nemen niet veel plaats en en zijn makkelijk. Lieve groeten van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn weer bij je te lezen. Wat een schitterende honden toch.Kijken of we hier ook die verf kunnen vinden oversee.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellige blog! En leuke tip van Bio voordeel.nl. Ga er meteen es kijken! groetjes van Clarien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marion,

    Wat een tip van die krijtverf! Ik ben zelf al een poosje op zoek naar witte verf om mijn op de rommelmarkt gekochte meubeltjes van een frisser kleurtje te voorzien. En aangezien ik geen zin heb om alles eerst af te moeten schuren, grondig reinigen, in de grondverf te zetten en er vervolgens een lakje overheen te strijken, lijkt mij dit de ideale oplossing :) Ik ga er eens naar op zoek.
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marion,

    ben je meid? Mis je berichtjes.....

    groetjes, Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Marion.
    Is alles okay?? Lees je blogjes zo graag en houd van jullie en van de honden!!
    Love, WIlma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hoop dat er snel weer een nieuw blogje van je komt. Ik vond het altijd zo leuk om ze te lezen. Maar misschien ben je wel heel erg druk bezig om je huisje te verven met de krijtverf ;-)

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoe is het Marion? Gaat het lekker met de meisjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben ook heel benieuwd hoe het bij jullie gaat met mens en dier.
    Groet, louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  25. erg stil op je blog mis je verhaaltjes
    groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. erg stil op je blog mis je verhaaltjes
    groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijn 80-jarige bruiloft heeft ook een woord voor 'kneuteren'. Zij noemt het 'moggelen'!

    Ik vind dat altijd zo gezellig klinken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, Liefs Marion